It is the start of the summer holidays for Quinquin, and it is also the start of a local killing spree after a woman is found chopped up and fed to a cow, who is found dead in an old bunker.
So… the end has come. And even if we all agree that Li’l Quinquin marks a departure from Dumont’s earlier work, he might very well be, once again, waiting at the finishing line with more questions than answers. Maybe the only certainty we can have is that we’ll miss them all. An awful lot.