Salim, Veysel, and Şenol are three brothers living in a rural house. Salim and Veysel work as shepherds, while Şenol, forced to leave school by Salim, cares for their bedridden mother and handles household chores. Salim’s costly dream of marriage binds the brothers, leading to a final confrontation.
In Mevlüt Taşçı’s charged debut feature, fraternal bonds unravel beneath the weight of patriarchal inheritance. A stark portrait of rural masculinity that shows how oppression cycles through generations, Aga transforms brotherhood into a battlefield of suppressed desires and silent rebellions.