Shadow
Reimagining the fabled Three Kingdoms era, Zhang Yimou’s glorious wuxia epic pairs palace intrigue with mesmeric swordfights, conjuring the beauty and terror of the struggle for power among men. Dappled with hues of white and grey, the elegant color palette heightens the grisliness of bloodshed.