Double Take
A Borgesian tumble down rabbit holes of free-associative playfulness, Double Take weaves archival footage of the Master of Suspense with contemporaneous newsreels. Examining Cold War anxieties through the prism of Hitchcock and his cinema, it makes for a startlingly ambitious puzzle-box of a film.