God Is a Bullet
When vice detective Bob Hightower finds his ex-wife murdered and daughter kidnapped by a satanic cult – Bob is frustrated by bumbling botched official investigations. Bob quits the police force, gets tattoos, and infiltrates the cult to hunt down the charismatic cult leader.