Tripping with Nils Frahm
An iconic artist at an iconic location. This concert film captures several mesmerizing live performances from the renowned German composer and producer Nils Frahm at the legendary Funkhaus Berlin. Expect soaring ambient and neo-classical piano from one of the greatest contemporary musicians around.
Renowned composer Nils Frahm is no stranger to cinema, having scored Sebastian Schipper’s one-shot film Victoria and the Cate Blanchett vehicle Manifesto. For this immersive concert film, his intimate and enthralling shows are captured on handheld cameras, centering us amid a unique experience.