Dear Wendy
Teenager Dick Dandelion lives in the poor mining town of Estherslope. Strangely attracted by a gun he has bought by mistake, he convinces other young outcasts in the town to join him in a secret club he calls The Dandies, based on the motto “Pacifism with guns”.