Queer
1950. William Lee, an American expat in Mexico City, spends his days almost entirely alone, except for a few contacts with other members of the community. His encounter with Eugene Allerton, an expat former soldier, shows him that it might be finally possible to establish an intimate connection.
Starring an astonishing Daniel Craig as a lovestruck sensualist, Luca Guadagnino’s audacious adaptation of William Burroughs’s infamous novel is suffused with romantic longing. Under the sway of infatuation’s exquisite pains and entrancing pleasures, Queer travels to the mesmerizing ends of love.