An Asian Ghost Story
Bo Wang’s category-defying supernatural docufiction follows the tangled strands of the Cold War to the wig factories of British-occupied ’60s Hong Kong. Haunting the liminal space between East and West, capitalism and communism, this mischievous short unearths imperial specters with eerie humor.