Cemetery of Splendour
Brimming with humor, dreams, and tenderness, Apichatpong Weerasethakul’s ravishing film unfurls as if in a trance. With his signature slow-cinema style, the celebrated filmmaker infuses Thai spiritualism into the quotidian, rendering visits to a small-town hospital a magnificent, eerie experience.