Moor Mother: Jazz Codes
Looking to the future of jazz while honoring the legends of the past, Moor Mother’s spellbinding music transcends time and genre—and so does Cyrus Moussavi’s companion piece. Kaleidoscopic in its editing style, this prismatic short goes on a sonic journey between the Mojave Desert and Los Angeles.