Bad Luck Banging or Loony Porn
Emi, a high school teacher, finds her career and reputation under threat after a personal sex tape she filmed with her husband is leaked onto the internet. Forced to meet the parents demanding her dismissal at an emergency community meeting, Emi refuses to surrender to their pressure.
One of the first films from a major auteur to be shot during the pandemic, Radu Jude’s outrageous contemporary satire is an absurdist jolt of punk provocation. Stylistically bold and mischievously confrontational, Bad Luck Banging serves up a profound critique of social hypocrisy in the online age.