Boarding Gate
Sandra is forced to flee London after a steamy encounter with a debt ridden ex-lover ends in violence. Starting afresh in Hong Kong, she becomes involved with a couple who promise to help her obtain papers. But nothing turns out as expected, and she finds herself trapped in a game of manipulation.
Asia Argento and Michael Madsen star in one of Olivier Assayas’s most divisive films: a genre-curdling thriller, as icily stylish as it is deceptively experimental. Globetrotting from Paris to Hong Kong with an international cast, Boarding Gate pulsates with eroticism and manipulation.