Caught Stealing
Former baseball prodigy Hank Thomas enjoys a quiet life as a bartender in New York City with his girlfriend, until he agrees to cat-sit for his punk neighbor. Suddenly pursued by dangerous gangsters, Hank must survive a chaotic web of threats long enough to uncover why they’re after him.
As appetising as a dollar slice, this stylish crime caper puts Austin Butler in the batting box and pitches us into grimy 1990s New York. Director Darren Aronofsky delivers on big-swing action, bringing typical intensity and ratcheting tension to this high-speed chase through the Lower East Side.