Seven Chances
It may not be as well known, but this high-concept gem is every bit as packed with ingenuity as Buster Keaton’s most iconic treasures. In a climax that sees hundreds of brick-wielding brides chase our forlorn hero through the streets, Seven Chances serves up a masterclass in comic escalation.