Talking About Trees
Ibrahim, Manar, Suleiman and Altayeb, four veteran members of the Sudanese Film Club, embark on a journey in which they aim to revive and old cinema to bring cinemagoing culture back to their country. In the crisis-ridden country, the four friends encounter insurmountable resistance.