The Cow
In a small village in Iran, Hassan cherishes his cow more than anything in the world. While he is away, the cow mysteriously dies, and the villagers protectively try to convince Hassan the cow has wandered off. Grief stricken, Hassan begins to believe he is his own beloved bovine.