Twinless
Winning two awards at Sundance, this twisty, naughtily funny buddy comedy finds a jolt of connection in shared mourning. Writing, directing, and acting, James Sweeney teams up with a doubled Dylan O’Brien to wring surprising catharsis and dark laughs out of grief’s black cloud.