Benedetta
With this orgiastic immersion in the mystic reveries of a real-life historical figure, the king of the erotic thriller Paul Verhoeven gives the nunsploitation flick a high-art makeover. Elegant, perverse, and teasingly scandalous, Benedetta critiques religious hypocrisy with an impish grin.