Good One
Tree trunks deliver privacy, and brooks fill water bottles: The mountains provide in India Donaldson’s keenly observed debut. Lily Collias gives a poignant performance as a graciously overburdened daughter, balking at the tribalism and dated gender dynamics that rear their ugly heads in the woods.