Set at the height of the AIDS crisis, Yên Tân’s soulful drama gently tugs at the paradox of home, a place where love and sorrow entwine. Heartbreaking as a young man whose clock is running out, Cory Michael Smith delivers a revelatory performance, rich in minute gestures and unspoken feelings.