Crafted with the kind of insight and affection that only locals could provide, this entrancing debut from the Ross Brothers is a panoramic portrait of small-town America. Winner of the Grand Jury Prize at SXSW Film Festival, 45365 is an all-embracing ode to Sidney, Ohio and its motley inhabitants.