18 Years Old and Rising
The day before May 10, 1981, Primo and Gabrielle, 18 years old, meet each other. Dazzled by Gabrielle’s charm and the girls around her, Primo invents a new pedigree for himself, lies a lot, and compensates for his empty pockets with his daring moves and his imagination.