In his directorial debut, Ümit Ünal navigates the murky waters of collective guilt and the challenges faced by the marginalized, drawing inspiration from Kurosawa’s Rashomon. With a deft touch, Ünal invites profound reflection on the fissures of society, confronting us with our own prejudices.