A Chiara
The story of 15-year-old Chiara whose close-knit family falls apart after her father abandons them in Calabria. Chiara starts to investigate to understand why her father disappeared and as she gets closer to the truth, she is forced to decide what kind of future she wants for herself.
Tender yet gritty, Jonas Carpignano’s coming-of-age tale spirals like a thriller, as family secrets shatter the cocoon of childhood innocence. Sensitive to the inner life of a teenage girl, the last entry in the director’s Calabrian trilogy confronts the intergenerational cost of crime and violence.