Paris. Gabrielle and Enzo, two teenagers from the same gang, meet in front of the school. Cigarettes, the affirmation of sexual desire, and the discovery of new drugs punctuate their day. Each one, in his own way, celebrates or laments childhood that is slipping away.
Few filmmakers are able to bottle the intoxicating feeling of misfit adolescence like renegade director Larry Clark. Collaborating with long-time muse Jonathan Velasquez, he zeroes in on kids who drift from electric impulse to illicit high in this fifteen-minute short of stylishly grungy ecstasy.