A Decent Man
Thomas has resolved to go on a skiing holiday with his reluctant wife and daughter, but also the daughter of his boss. When the two girls go to a party in the village, the night has irrevocable consequences. Thomas, anxious to avoid conflict, is prepared to do anything to find a ‘peaceful’ solution.
A lovely skiing family holiday slides off-track and gets out of control in this drama starring Devid Striesow as a father who finds himself in a tricky situation, which goes from bad to worse. With crescendo panic and an unveiled secret at its core, A Decent Man is a slow-burning firecracker.