A Fish in the Bathtub
Molly and Sam have bickered their way through a 40-year-long marriage. One day, when Sam refuses to get rid of his bath-dwelling pet carp, a fed-up Molly leaves him and moves in with their son Joel. Desperate to get rid of his mother, Joel enlists his sister to help save their parents’ relationship.
Starring iconic comedy duo (and real-life couple) Jerry Stiller & Anne Meara, this fish-out-of-water comedy about a marital breakup is a feel-good film about feeling bad. A cherubic Mark Ruffalo, Stiller yelling at everyone, the always excellent Doris Roberts, and a fish POV: What more do you want?