Home nurse Ichiko works for the Oishi family where she is treated as part of the family. One day, Saki, the younger sister, is abducted. When Saki is finally found by the police and the abductor turns out to be Ichiko’s nephew, a media frenzy follows which slowly drives Ichiko into social isolation.
Following up the Cannes Jury Prize winner Harmonium, director Kōji Fukada landed another masterpiece with this suspenseful drama. Mariko Tsutsui ties together an enigmatic story with her compassionate performance, revealing hidden layers of her character as separate timelines unfold.