A Lady in Paris
In her last film performance, the magnetic Jeanne Moreau strikes up a new friendship with a young Estonian woman, Anne. A charming view of Paris from the perspective of an outsider, informed by the experience of writer-director Ilmar Raag and bolstered by Moreau’s endless allure and charisma.