A Lost Man
Thomas is a French photographer who tours the world searching for extreme experiences. During his travel, he runs into Fouad, a strange man with a failing memory who had gone missing from Beirut 17 years ago. Intrigued, Thomas tries to uncover the man’s story, and the experience changes him forever.
Luxuriating in the carnal gaze of Melvil Poupaud’s unabashed photographer, Danielle Arbid’s audaciously candid exploration of sexuality in Northern Syria counters censorship and repression. In encounters with voluptuous women beneath the dim lights of clubs and bars, vagabond masculinities unfold.