A Man at Sea
Pierre is gone. Everyone’s worrying : Camille, his 17 year old daughter, Fanny, his daughter’s mother and Maria, his present wife. He may be in a grand hotel by the sea, at Cabourg. The three women arrive there. Is he alone? Is he ok? The love comedy may begin.