A Master Builder
A successful, ego-maniacal architect who has spent a lifetime bullying his wife, employees and mistresses wants to make peace as his life approaches its final act.
A deeply felt and emotional drama from the great auteur Jonathan Demme, A Master Builder finds him reconnecting with My Dinner with Andre stars (and adapters!) Wallace Shawn and Andre Gregory for this follow-up: a claustrophobic Henrik Ibsen adaptation that ripples with great dialogue.