A Month in Thailand
Radu and Adina, a young couple of graduates, have just made love. She is profoundly in love with him and cannot wait to move to his place; however, he has reservations. While going shopping in a superstore, he bumps into (or thinks to bump into) his ex-girlfriend Nadia.