A Separation
When his wife leaves him, Nader hires a young woman to take care of his senile father. But he doesn’t know his new maid is not only pregnant but also working without her unstable husband’s permission. Soon, Nader finds himself entangled in a web of lies, manipulation, and public confrontations.