A Tiger in Paradise
Musician José González has experienced several psychotic episodes—a state in which the line between fantasy and reality blurs. Determined never to return to those depths again, he adheres to strict routines immersing himself in scientific theories and composing the lyrics of his upcoming album.
The beloved José González ponders the paradoxes of being human in this profound yet playful film, conceived by the production company behind Triangle of Sadness. Channeled through surreal tableaux and musical interludes, the singer’s creative energy is in tune with nature and the world at large.