A Wild Patience Has Taken Me Here
Reviving 1980s lesbian iconography for the digital age, Érica Sarmet’s Sundance prizewinner basks in the euphoria of sex and solidarity. Mixing retro clippings, animation, and vlogs, the spirited scrapbook-style editing erases the generational divide to imagine a joyous future of queer liberation.