A Young Girl in Her Nineties
In the geriatric care section of the Charles Foix d’Ivry hospital, Thierry Thieû Niang, a famous choreographer, is running a dance workshop for Alzheimer’s patients. Blanche Moreau is 92 years old. During the filming, she has fallen in love with the choreographer Thierry.