Abaidha
Bimal, an honest government officer, lives a happy married life with his wife Mouli. Things change when Mouli’s college friend visits their home.
Featuring one of Chiranjeet’s finest performances, Abaidha is a progressive tale of love, marriage, and a man’s search for selfhood. Director Gul Bahar Singh effectively adapts Y. S. Chandra’s Rajasthan-set short story for the middle-class milieu of Kolkata.