Aballay, the Man Without Fear
After cutting a man’s throat during a caravan robbery, Aballay looks in the eyes of the victim’s terrified son, and something breaks down inside of him. Scared of himself, from that moment on the criminal gaucho decides to follow the lesson from the Stylites and never come down.