Absolution
At a Catholic public school, Benjamin Stanfield is tired of being the teacher’s pet and decides to play a practical joke on his form master Father Goddard. In confession, Stanfield tells Goddard that he has accidentally murdered his friend Blakey and buried him in the forest.