Abuse of Weakness
Bravely unadorned, this is a unique collaboration between provocative auteur Catherine Breillant and the great actor Isabelle Huppert. In it, a director exposes the story of her own infirmity and a later, grave mistake, in a hard-boiled film that teems with psychosexual mystery.