After the Storm
Japanese auteur Hirokazu Koreeda delivers a humanist masterpiece with this tale of parenthood and forgiveness. Drawing comparisons to the work of Yasujiro Ozu, Koreeda’s emotionally rich drama quietly observes the dynamics of the family at its center with boundless empathy, generosity, and care.