Afterglow
Lucky Mann is a builder equally handy at repairs and seduction. The latest housewife to succumb to his charms is Marianne, unhappily married to corporate exec Jeffrey. When Jeffrey becomes enraptured by Lucky’s wife Phyllis, the four get caught in a love quadrangle that reignites their marriages.