Alice and the Mayor
The mayor of Lyon, Paul Théraneau, has run out of ideas after thirty years in politics. To solve this problem, his team decides to hire a brilliant young philosopher, Alice Heimann. A dialogue between Alice and the mayor unfolds, bringing them together and shaking their certainties.