AliEN0089
Beetling video-game visuals compete with reality in Valeria Hofmann’s inventive, aesthetically eclectic short, which confers a first-person-shooter perspective on a home invader to chilling effect. Splashy neon color pools like hazardous waste in this pixelated distillation of a toxic gaming scene.