Almost Entirely a Slight Disaster
Umut Subaşı’s feature debut casts light on the dilemmas of young people in Istanbul, creating tragicomic vignettes with subtle humor to explore life in all its complexities. Deadpan storytelling oscillates between tragic, absurd, and hilarious, reflecting a generation’s silent struggle.