A young man in New York has exasperated his father because of his constant carousing and irresponsibility, so his father sends him to his uncle’s ranch in the west. The young man arrives in the town of Piute Pass, which is being terrorized by Tiger Lip Tompkins and his gang, the Masked Angels.
One of the most celebrated comedians of the silent screen (alongside Chaplin and Keaton), Harold Lloyd won everybody’s hearts with his endearing “Glasses character” persona. This rapid-fire two-reel short is a punchy parody of western films starring his future wife: the marvelous Mildred Davis.