An Education
Here’s where we fell in love with Carey Mulligan! With savvy direction, a perfect cast, and a deliciously witty script by Nick Hornby (High Fidelity), An Education is a sharp look at coming of age in a changing time—and Mulligan, only 24, arrived as one of the best actresses of her generation.