An Odd Turn
Winner of Best Short Film at the Berlinale, Francisco Lezama’s idiosyncratic comedy sees life for what it is: absurd and mundane, with sporadic moments of serendipity. Twisting together diverse modern phenomena—dating apps, global finance—An Odd Turn is alive to the present in all its surprises.